דברים שכדאי לך לדעת על פיברומיאלגיה

פיברומיאלגיה

עד לפני כמה שנים הרגשת טוב? היית קמה בבוקר מלאת אנרגיה אך לאחרונה משהו השתנה? אם כך, כדאי שתעצרי ותתחילי לשים לב לכל הסימנים שהגוף נותן לך. אם את סובלת מכאבים חזקים מאוד בשרירים השונים בגופך, באזור הצוואר, הגב והמפרקים, בהחלט יכול להיות שמדובר על עוד מקרה של פיברומיאלגיה. הפיברומיאלגיה מובילה לא פעם לתשישות ברמה מאוד גבוהה, עד כדי חוסר יכולת לקום מהמיטה. זו תחושה נוראית של חולי שאינו עובר, והאמת היא, שגם האבחון במקרה של הפיברומיאלגיה אינו פשוט, מה שמוביל לכך שלוקח זמן רב להבין שזה אכן המצב. 

מה עושים כנגד פיברומיאלגיה? 

ראשית, כדאי לדעת שפיברומיאלגיה תוקפת כמעט תמיד נשים ולא גברים, שכן הנתונים מדברים על כך שב 95% מהמקרים, הנשים הן החולות ולא הגברים. שנית, ניתן לראות שהמחלה הזאת מגיעה בדרך כלל בין גיל 30 לגיל 50. במסגרת מחלה כמו פיברומיאלגיה מדברים למעשה על כאבים כרוניים, מה שמסביר מדוע איכות החיים של הסובלות מהמחלה הזאת נפגעת בצורה משמעותית ביותר. הבעיה האמתית היא שגם כאשר מאבחנים מצב של פיברומיאלגיה, בפועל אנחנו רואים שהרבה פעמים לרפואה הקונבנציונלית אין הרבה מה להציע. לכן נשאלת האלה: מה בכל זאת אפשר לעשות ואל מי כן כדאי לפנות לטיפול? כי הרי ברור שאי אפשר להמשיך ולסבול את הכאבים הללו לאורך זמן ממושך. 

הגיע הזמן לנסות מקרוב את טיפולי הרפואה המשלימה 

יש היום מגוון רחב של מחלות וכאבים שהפתרון להם, המזור והפחתת הכאבים מגיעים מכיוון הרפואה המשלימה. לכן כדאי שגם את תחשבי על האפשרות הזאת, כי גם בנגד המחלה שממנה את סובלת ניתן יהיה לעשות משהו בעזרת טיפולים משלימים מסוגים שונים. מה שכן, אנחנו מאוד ממליצים לך לבדוק לא רק באיזה טיפול את בוחרת, אלא גם איזה מטפלים את מעדיפה. חשוב להבין שכאשר מדברים על הפיברומיאלגיה בהחלט לא מדברים על מחלה שאפשר להעלים בפתאומיות. כלומר, גם טיפולי הרפואה המשלימה דורשת זמן ותשומת לב, אז למה שלא תתחילי את הטיפול הנכון לך עוד היום? 

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גילוי היתרונות הנסתרים של מומחי פציעות ספורט אורטופדיים
מומחי פציעות ספורט אורטופדיים מציעים יותר מסתם טיפול בפציעות הקשורות לספורט; הם מספקים מגוון...
קרא עוד »
מרץ 19, 2024
גילוי היתרונות הנסתרים של אונטריב בתנור
התכוננו לחשוף את רזי הבישול עם אונטריב בתנור אתר הבשלנית, כאשר אנו מתעמקים בארבעה יתרונות משמעותיים...
קרא עוד »
דצמ 26, 2023
מגשי אירוח מתוקים לאורחים בכל גיל
אם חשבתם שמגשי אירוח מתוקים מתאימים רק למסיבות של ילדים, הרי שבידכם טעות גדולה! בשנים האחרונות מגשי...
קרא עוד »
יול 08, 2017