דוד קצב – מומחה בשיפוץ משאבות ביוב ומים

שיפוץ משאבות ביוב ומים

שיפוץ משאבות ביוב ומים

בכל בניין, למגורים או למשרדים ועסקים, יש משאבות ביוב ומים אשר אחראיות על שאיבת הביוב ועל הזרמת המים לבניין באופן תקין ובלחץ המתאים. כיום יש יותר ויותר בניינים רבי קומות בישראל אשר הבסיס שלהם הוא המשאבות הללו, וללא משאבות תקינות איכות המגורים במקום תפגם משמעותית.

בלא מעט מקרים נקרא דוד קצב לבניינים ישנים, בהם אמנם קיימות משאבות ביוב ומים, אך הן כבר לא עובדות בצורה תקינה ודיירי הבניין מבקשים לבצע החלפה ולהתקין משאבות חדשות, רק מה שהם לא יודעים הוא שזה לא תמיד נדרש. במקרים רבים ניתן לבצע שיפוץ של המשאבות הקיימות, רק שלא כל אחד יכול או ימליץ לכם על כך.

 

לא להחליף מה שאפשר לתקן

דוד קצב עובד באמינות ושקיפות גבוהה מול הלקוחות שלו, באמירה פשוטה – אם אפשר לשפץ ולתקן, למה להחליף? עלויות החלפה של משאבות מים וביוב הינה גבוהה מאוד וישנם מקרים בהם ניתן לבצע שיפוץ ובעלויות משתלמות יותר. כמובן, ישנם גם מקרים בהם עלויות של שיפוץ יהיו גבוהות יותר מרכישה של משאבות חדשות, או קרובות לעלויות הללו, ולכן במקרה כזה ימליץ דוד קצב על החלפה מלאה.

 

אם אתם לא רוצים להוציא סכומי כסף גבוהים אם אתם לא באמת נדרשים לכך, ואם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מקבלים שירות שהוא אמין ומקצועי ואתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות על חוות הדעת אותה אתם מקבלים, דוד קצב הוא התשובה שלכם. הניסיון הרב שלו בעבודות הללו והיכולת שלו לאבחן תקלות ובעיות מאפשרים לו לבצע אבחון נכון ומדויק ולהמליץ לכם האם להחליף משאבה או לשפץ אותה, ואם כן נבחר הליך של שיפוץ – לבצע עבורכם את עבודות השיפוץ של משאבות הביוב והמים על הצד הטוב ביותר.

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הבנת טרמיטים: תובנות חיוניות לבעלי בתים
טרמיטים: ליצורים הזעירים, התמימים לכאורה, יש פוטנציאל להמיט הרס על הבית שלך, לכרסם בשקט את המבנה שלו...
קרא עוד »
פבר 26, 2024
על היתרונות של חוברת פתרונות לבגרות במתמטיקה חורף 2022
אחת מבחינות הבגרות שתלמידים בכל הארץ הכי מפחדים ממנה היא בחינת הבגרות במתמטיקה. גם מי שנבחן בחמש...
קרא עוד »
פבר 19, 2022
איך בוחרים את הזמן הטוב ביותר עבור קיום אירועים בטבע
אירועים בטבע הם ללא צל של ספק האירועים הייחודיים והמיוחדים ביותר שכל אחד ישמח להגיע אליהם. גם מי שלא...
קרא עוד »
מאי 26, 2017