תביעות ביטוח סיעודי

תביעות ביטוח סיעודי

אין ספק, יש את הצורך להבטיח לעצמכם ביטוח סיעודי, עליו בדרך כלל תשלמו במשך שנים. בתקווה שלמה שאף אחד מאיתנו לא יצטרך להפעיל ביטוח סיעודי, עדיין כדאי לדעת כמה דברים על היום, שחלילה, יהיה צורך להפעיל את הפוליסה. 

כשאנשים מבטחים את עצמם בביטוח סיעודי, הם מצפים לכך שביום בו הם יזדקקו לסיוע מחברת הביטוח, היא אכן תעמוד איתנה לצידם. בפועל, המציאות לפעמים מעט שונה. לא פעם, חברות ביטוח מנסות להתנער מהתשלומים אשר אמורים להינתן כחוק למבוטחים. במקרים בהם מבוטחים מסורבים להיות משופים בסכומים המוגדרים בפוליסה הסיעודית, יהיה צורך לתבוע את חברת הביטוח. 

במי נסתייע כשיש צורך לתבוע את הביטוח?

בעוד שתוכלו להתייעץ עם לא מעט אנשי מקצוע בתחומים הפיננסיים השונים, תמיד יהיה כדאי לקבל את סיועו של עורך דין מומלץ בתחום התביעה שלכם. כשחברת הביטוח מסרבת להכיר בשיפוי אשר אמור להתקבל על ידי המבוטח, תביעת ביטוח סיעודי בעזרת עו"ד תהיה הצעד הבא. 

בכל מקרה בו תצטרכו סיוע של עו"ד ביטוח סיעודי, יעמדו לרשותכם עורכי דין אשר מהות מלאכתם המשפטית היא סיוע במקרים אלו. מה הסיוע המשפטי של עורך דין ביטוח סיעודי יכלול? קודם כל, ייעוץ עם עו"ד ביטוחים שמכיר את רזי תחומי הביטוחים והפוליסות. 

מה נפיק מפגישת ייעוץ עם עורך דין ביטוחים סיעודיים? 

מעבר לכך שהחוקים יתבהרו לכם וגם הזכויות שלכם, אתם תוכלו להיות הרבה יותר רגועים, כי אתם בידיהם של מקצוענים. אין ספק, השירות של עורכי דין עשוי להיות יקר, מה שכמובן נלקח בחשבון בעת תביעות אל מול חברות הביטוח. 

במקרים אלו של תביעות ביטוח סיעודי, בקלות תוכלו לאתר עורכי דין אשר עובדים על בסיס של אחוזים מהזכייה בתיק התביעה. במילים אחרות, עורך הדין יקבל את השכר שלו מהסכום הנתבע מחברת הביטוח. כמובן שהסכום אותו עורך הדין גובה, אינו מתקזז מהסכום שחברת הביטוח משפה אתכם בו. 

כמה יעלה לי עורך דין ביטוח סיעודי?

אם אתם מחליטים לתבוע 100,000 ₪ מחברת הביטוח ועורך הדין מעוניין בשכר טרחה של 10%, כתב התביעה שיוגש יהיה על סך של 110,000 ₪. על כל סכום שנתבע מחברת הביטוח, יתווסף שכר טרחתו של עורך הדין המייצג אתכם. בבואכם לבחור את עורך הדין שייצג אתכם, יהיה חשוב מיד לוודא כי אתם בוחרים באיש המקצוע הנכון עבורכם. 

שימו לב כי ישנם מחירונים מומלצים בתחומים של עריכת דין, אך עורכי דין מאוד וותיקים ומנוסים עשויים לגבות סכומים גבוהים יותר מאשר המחירונים המומלצים שמתפרסמים באינטרנט. אם איתרתם עורך דין מאוד וותיק ומאוד מנוסה, ייתכן שבאמת יהיה כדאי להשקיע יותר ולשכור את שירותיו. בשורה התחתונה, לפעמים הניסיון והוותק של עורך הדין עשויים להיות בדיוק מה שיכריע את כתב התביעה.

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה ביטקוין?
ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי שנוצר בשנת 2009. הוא מבוזר ואינו נשלט על ידי אף מוסד או ממשלה. ביטקוין נוצרים...
קרא עוד »
ינו 09, 2023
סובלים מכאבי גב? כך כורסאות עיסוי ישפרו את איכות החיים שלכם
כ80 אחוזים מהאוכלוסייה יסבלו מכאבי גב בשלב כלשהו בחייהם. עמוד השידרה חשוב מאוד לצורך הניידות של כל...
קרא עוד »
אוג 10, 2021
עורך דין סיעודי – למה חשוב להשתמש בשירותיו?
אחד הרגעים הקשים ביותר איתם אנחנו נאלצים להתמודד, זה הרגע בו מסתבר לנו שאחד מבני המשפחה, אחד מיקירנו,...
קרא עוד »
מרץ 01, 2022