ביטוח סיעודי – מונחים שחשוב שתכירו

מהו ביטוח סיעודי ומי זקוק לו?

כולנו מקווים להיות בריאים ושלמים, לחיות חיים מלאים; כולנו מקווים שהקרובים והיקרים לנו ימשיכו בבריאותם האיתנה עד גיל השיבה, אבל לצערנו יש מצבים בריאותיים שלא תלויים בנו, מצבים ההופכים אותנו או את היקרים לנו מכל לסיעודיים שלא יכולים לעשות דברים יום יומיים בכוחות עצמם, כמו להתלבש, לצחצח שיניים, לעשות צרכים בשירותים, לשבת ללא עזרה, לעמוד וללכת, להתקלח ועוד מצבים נוספים המקשים על התפקוד הנחוץ.

אנשים סיעודיים חייבים סיוע והשגחה 24 שעות ביממה. אתם כמשפחה לא תמיד תוכלו לסייע בדבר, לפעמים תזקקו למטפל צמוד עבור האדם הסיעודי, לעיתים לבית חולים סיעודי המספק את הצרכים הרפואיים. כמובן, זהו מצב בריאותי לא אידיאלי, אבל הוא עלול להיות חלק מהחיים של חלקנו, גם אם קשה לנו להבין ולהפנים.

על כולנו להיות ערוכים למצבים סיעודיים שונים שעלולים לפקוד את ביתנו, וכדי להבטיח סכום כסף קבוע שיאפשר להעניק את השירותים הנחוצים למען תפקוד האדם הסיעודי, חשוב לבטח בביטוח מתאים. ככל שעולים בגיל, כך גוברת האפשרות להיות סיעודיים, אם כי יש מקרים שגם מתחת לגיל 50 אנשים מפסיקים לתפקד בכוחות עצמם ונדרש עבורם סיוע מוגבר. הפוליסה אשר תיקבע בהתאם למצב הבריאותי ובהתאם לגיל תבטיח סיוע וחיים בכבוד, ככל הניתן, למען תפקודו השוטף של האדם. חברת הביטוח הפרטית תהיה החברה שתכין עבורכם פוליסה אישית.

ערכי סילוק

מושג חשוב מעולם הביטוח הסיעודי הוא ערכי סילוק. מדובר בערכים כספיים שיינתנו לכם מתוך סכומי הביטוח, לאחר מספר שנים שלאורכן התבצע התשלום המוגדר מראש. ערכי סילוק צריכים להילקח בחשבון כשרוכשים ביטוח סיעודי. ככל שתרכשו ביטוח מסוג זה בגיל צעיר, כשאתם בריאים פיזית ונפשית, כן ייטב. קחו זאת כחלק מתכנון כלכלי לטווח ארוך.

חשוב כבר בתהליך הרכישה של הביטוח הסיעודי לעשות השוואה בין גבר לאישה, לקחת בחשבון את התקופות של התשלום ומהם ערכי הסילוק המצופים. חשוב לציין כי תוכלו לקבל ערכים אלה רק בפוליסה אישית בעלת פרמיה קבועה מראש. מסיבה זאת חשוב לדייק ולדעת מהי הפוליסה המוצעת לכם ומה יהיו ערכי הסילוק שלה.

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אקיטה יפני למכירה
האקיטה הוא גזע כלבים שפותח ביפן. זהו כלב קטן עם פנים ארוכות ושטוחות ורגליים קצרות. האקיטה שימש כבן...
קרא עוד »
אוג 12, 2022
עיצוב הבית – חשיבותו לאיכות החיים שלכם
בשביל מה אנחנו חיים, זוהי שאלת רבת משמעות המחייבת חשיבה עמוקה ודיון מקיף. לא ניתן לעלות עליה בשורה...
קרא עוד »
אוג 09, 2017
מתנות שימושיות לסבא וסבתא שומרי מסורת
אם גם אתם מחפשים את הדרך המושלמת לפנק את סבא וסבתא ולתת להם את המתנה שהכי תשמח אותם ותראה להם עד כמה...
קרא עוד »
נוב 04, 2020