דלת שיריונית חסם

לוקוגן

דלת של שיריונית חסם ידועה בחוזק שלה ובעמידות נגד פריצות אלימות. זוהי דלת מצוינת שיכולה לתת יותר הגנה נגד פריצות שקטות לבתים. אבל רגע לפני שאתם בודקים כמה עולה דלת של שריונית חסם או רגע אחרי שאתם מתעניינים בדלת שיריונית חסם מחיר, חשוב שתדעו כמה דברים.

האם דלת של שיריונית חוסם מגנה מפריצה?

ראשית, עיקר הפריצות היום בישראל לבתים אינן פריצות אלימות אלא פריצות שקטות. מה ההבדל? אם פעם פורצים היו שוברים דלת עם לום או פטיש או מעקמים את הצירים, היום זוהי פריצה שנפוצה בעיקר באיזורי תעשייה. באיזורי מגורים צפופים עם בניה לגובה, עיקר הפריצות נעשות דרך הצילינדר,קרי, בפריצה שקטה. פריצה שקטה היא שכפול מפתחות פיראטי ללא ידיעתכם או קנייה של כלי פריצה הזמינים לכל אחד באינטרנט ופורצים תוך זמן קצר ובלי הרבה רעש את הרוב המוחלט של הצילינדרים בישראל. עידן האינטרנט שבו המידע חשוף לכל בשילוב הבנייה לגובה שבה רעש יכול להגיע מהר מאוד לשכנים, הביאו לעלייה דרמטית בפריצות השקטות.

לוקוגן

תעודת האחריות של שיריונית חוסם.בדקו מה לגבי פריצה שקטה. (מתוך האתר של שיריונית חסם)

לכן, כמה עולה דלת של שריוניות חוסם זה לא העניין היחיד שצריך להיות חשוב לכם, אלא גם איזה צילינדר מגיע עם הדלת שלכם והאם צריך לבצע החלפת צילינדר בשריונית חסם.

הצילינדר היחיד שנותן היום מנה ראוי למכת המדינה של הפריצות השקטות הוא צילינדר של חברת אווה האוסטרית. מדוע? מכיוון שבניגוד לכל המפתחות הנפוצים בישראל, שהם מפתחות שטוחים שקל מאוד לקרוא את הקוד שלהם בעין ופורצים עושים את זה כל הזמן, הצילינדרים של אווה מיוצרים בטכנולוגיה שונה שמקשה מאוד על קריאת הקוד.

לוקוגן

צילינדר "הקוד הפנימי" של אווה. בקרת שכפול שמגינה באמת.

איזה צילינדר יש בדלת של שיריונית חסם?

בנוסף, הצילינדר שמגיע בדלת של שיריונית חסם ,ניתן לשכפל אותו בכל מקום. המשמעות היא שגלמים שלו מסתובבים חופשי מה שאומר שאתם חשופים לגמרי להעתקה פיראטית של המפתח. וכך השקעתם את מיטב כספכם בדלת טובה אבל למעשה אתם ובני משפחתכם חשופים לחלוטין.

הצילינדרים של אווה הם היחידים בישראל שהגלמים שלהם לא נמצאים אצל מנעולנים. הם עובדים עם נבחרת סגורה ומפוקחת של אנשי מקצוע והשכפול נעשה כמו במודל האירופי אך ורק בחברה. זה מבטיח שגם אם עבריין נחשף למפתח שלכם, יהיה לא כמעט בלתי אפשרי לבצע העתקה כי לא יוכל להשיג גלם של המפתח, שלא כמו בשאר בצילינדרים בישראל.

החלפת צילינדר בדלת שיריונית חסם ניתן לעשות אצל אחד מחברי הנבחרת של אווה שעושים זאת על בסיס יויומי. לא מעט לקוחות של שיריונית חוסם מבינים שאין הגיון ברכישת דלת מסוג כזה ללא צילינדר ברמה גבוהה שיגן עליהם באמת מפני פריצות שקטות כי זו הסכנה.

חשוב לשאול את השאלות הנכונות לפני רכישת הדלת שיריונית חוסם אודות ההגנה מפני פריצות שקטות ולוודא שבמידה ויש אחריות בנושא זה, היא תקפה גם על נושא הפריצות השקטות. ובמקום לקחת סיכונים, פשוט מחליפים לצילינדר של אווה.

אל תתפשרו על פחות מהצילינדרים המובחרים של אווה

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול סיעודי 24 שעות
המאמר באדיבות אלי מילר הבריאות היא הדבר הכי חשוב בחיים. אל ההבנה הזו מגיעים רק כאשר נתקלים במצב...
קרא עוד »
אוג 03, 2019
ההבדל בין הסכם בוררות למשפט
כל אחד מאיתנו עלול למצוא את עצמו בעיצומו של סכסוך לא פשוט. הסכסוך יכול להיות על רקע של עבודה, רכישת...
קרא עוד »
נוב 14, 2017
תובנות פנימיות: ייעוץ מומחה בנושא משא ומתן מקצועי
האם אתה להוט ללמוד את רזי המשא ומתן כמו איש מקצוע ותיק? כישורי משא ומתן הם חיוניים בהיבטים שונים של...
קרא עוד »
מרץ 07, 2024