הדור שלא מתפשר: שיקום הפה בטכנולוגית העתיד

שיקום הפה

זכינו לחיות בעידן מאוד מיוחד, כאשר מדע הרפואה הדנטאלית מציעה פתרונות כמו שיקום הפה, שתלים דנטאליים, ואפילו הלבנת שיניים בטוחה ובריאה. טיפולים שהילדים שלנו ייקחו כמובן מאליו נמצאים היום בחזית הטכנולוגיה, ואנחנו כבר נהנים מהתוצאות. שיקום חלל הפה, השיניים והחניכיים מובילים לתחושת רעננות ובריאות, ולמראה בריא וחזק.

הטכנולוגיה המוצעת לשיקום חלל הפה במרפאת שיניים באשדוד, לצד ניסיון של שנים רבות בתחום, הוא הזמנה פתוחה לכל מי שצריך שיקום אסתטי מכל סיבה. שתלים דנטאליים, כתרים חדשים ומבריקים, יישורי שיניים ואף התאמת שיניים תותבות, כל אלו מאפשרים לנו להמשיך את אורח החיים הנמרץ שלנו ולשמור על המראה האסתטי והיפה של הפה, וכמובן – של הפנים בכלל.

שיקום הפה: לא רק השתלות שיניים

  1. הרמת סינוס – לעיתים קרובות יש צורך בטיפולי הכנה להשתלה. הרמת סינוס הוא דוגמא לטיפול מתקדם טכנולוגית – הן באופן התהליך והן בחומרים בהם משתמשים.
  2. כתרים – התקנה של כתר הוא חלק עיקרי בכל תהליך שיקום הפה. לא סתם חיבור של שן חילופית, אלא התאמה מושלמת של סוג, מבנה וגוון השן כדי לייצר מראה אסתטי וטבעי לגמרי.
  3. יישור שיניים – פה אסתטי זה פה עם שיניים ישרות. כיום ישנם פתרונות מתקדמים של הדבקת ציפויים שנעשו בטכנולוגיה מתקדמת ובמדידות מדויקות לייצר חיוך דנטאלי מושלם ללא הליכים כירורגיים ופולשניים.

שיקום הפה מתאים לכולם!

רבים מתפלאים לגלות את התמחור הנוח ושל טיפולי שיקום חלל הפה. בעבר תחום זה היה שמור לסלבריטאים, שחקני קולנוע נוצצים ואנשים מהתעשייה, וכולנו ישבנו בבית וקינאנו בחיוכים המושלמים על המסך. לא עוד, שכן טיפולי שיקום נגישים לכל פה ולכל כיס.

כמו בכל תחום, הביקוש יוצר תחרות, והתחרות יוצרת הורדת מחירים. הפופולאריות והביקוש יוצרים תמריץ לחוקרים ובעלי חזון והם מביאים את הטכנולוגיות החדשות לקדמת הבמה, ואתם נהנים מכל זה. ירידת המחירים המשמעותית בעשור האחרון מאפשרת לכולנו לגשת לרופא השיניים המומחה בשיקום, ולטפל בפה שלנו כפי שמגיע לנו – טיפול שיקום הפה שמקפיץ לנו את המראה והאסתטיקה ומעודד שמירה על היגיינה לאורך שנים.

מאמר זה בחסות מגי'ק טאץ' מרפאת שיניים באשדוד

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ברויל קינג סיגנט – גריל גז בטכנולוגיה ייחודית
ה-ברויל קינג סיגנט הוא גריל גז עם טכנולוגיה ייחודית שהופכת אותו לפתרון המושלם עבור השפים הביתיים של...
קרא עוד »
מרץ 19, 2023
לימודי אופנה – כל מה שצריך לדעת
לימודי אופנה הינו תחום התמקצעות מעניין ומרתק במיוחד. במיוחד אם אתם מסוג האנשים שנהנים לטייל ברחוב...
קרא עוד »
אוג 23, 2021
מצב ניצולי השואה בישראל
ניצולי השואה שחיים אתנו בתקופה זו הולכים ומתמעטים. בכל שנה נפטרים ניצולי שואה שמרביתם בני שמונים...
קרא עוד »
יונ 04, 2017