הסיכון בהעסקת עובדים זרים ללא ביטוח

ביטוח עובדים זרים

לאחרונה התחלתם לחשוב ברצינות על כך שאתם צריכים להעסיק עובד זר לאבא שלכם? למרות כל המאמצים שלו, הוא לא באמת מסתדר בצורה טובה לבד? אם כך, יש כמה דברים שאתם חייבים להבין ולדעת על הנושא הזה. אחד מהדברים הכי חשובים שיש, זו העובדה שאתם לא באמת רוצים להסתבך במצב שבו אתם מעסיקים עובד זר אך בפועל אין לו ביטוח. במילים אחרות: ביטוח של עובדים זרים זה לא עניין של מה בכך, ואם אתם לא רוצים להסתבך, חשוב מאוד שתעשו עוד היום ביטוח עובדים זרים. אם מישהו יתפוס אתכם שאותו עובד זר למעשה עובד אצלכם בלי אישור ובלי ביטוח, זה יעלה לכם הון עתק וזו תהיה עבירה חמורה מאוד. בנוסף, אם משהו פשוט יקרה לאותו עובד ולא יהיה לו ביטוח, אתם תהיו אלה שתצטרכו לשלם לו פיצויים ולכן חשוב מאוד לתת את הדעת על הנושא. 

איפה עושים ביטוח עובדים זרים? 

ביטוח של עובדים זרים, כמו הרבה ביטוחים אחרים, אתם יכולים לעשות היום בלא מעט מקומות. יש חברות ביטוח שמתמחות בדיוק בתחום הספציפי הזה ואין ספק שאם אתם חושבים על ביטוח עובדים זרים, רצוי יהיה לבחור את החברה הכי מוצלחת שקיימת. משמעות הדברים היא שכדאי לכם לברר האם זו חברת ביטוח אמינה, האם היא מומלצת, ובעיקר, האם הביטוח יהיה הכי מקיף ומוצלח שקיים. 

כמה תשלמו? 

כמובן שגם כאשר מדברים על ביטוחים של עובדים זרים קורה מה שקורה לגבי שאר הביטוחים: המחירים יכולים להיות מגוונים. משמועת הדברים היא שבהחלט כדאי לבדוק גם את העניין הזה לעומק, כי אומנם זה טוב ויפה שתרצו לעשות ביטוח לעובד הזר של אבא, אך האם חובה לשלם על כך הון עתק? התשובה היא לא. ביטוח עובדים זרים לא חייב להיות מאוד יקר כדי להבטיח שהוא יכסה אתכם במצבים שונים, ולכן שווה גם לבדוק כמה כל חברת ביטוח גובה מכם. אתם תראו שעם ביטוח מוצלח תוכלו לישון בשקט ואבא שלכם יקבל את העזרה הכי טובה שאפשר יהיה לארגן עבורו. 

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה טופר למזרן?
מזרון העליון הוא מוצר המשמש במזרנים כדי למנוע מהמזרון לזוז. המילה "טופר" באה ממשחק מילים - "טופ", "טופר",...
קרא עוד »
אוק 27, 2022
כיצד להגיש תביעת ביטוח סיעודי מחברת הביטוח?
ישנה עלייה ניכרת בתוחלת החיים בשנים האחרונות והרבה ישראלים בוחרים לבטח את עצמם בביטוח סיעוד פרטי....
קרא עוד »
נוב 23, 2017
באילו מקרים ניתן לפנות למכון לאבחון פסיכולוגי?
בדיקת אבחון פסיכולוגית היא הליך המשמש על ידי פסיכולוגים המסייע באבחון מחלות נפש. זה כולל סדרה של...
קרא עוד »
מאי 09, 2022