הפיכת חדר לממד

הפיכת חדר לממד

הפיכת חדר לממד

הפיכת חדר לממד הינה פעולה יסודית ומקצועית, שמדרישה עבודה יסודית לצד תנאי התקן הנדרשים על פי חוק. חיזוק ועיבוי הקירות, התקנת רשתות ברזל, חיבור לצינורות אוורור – כל אלה הם רק חלק מהפעולות הנדרשות על מנת להפוך חדר לממד.

הפיכת חדר לממד

החל משנת 1992, למעשה מתום מלחמת המפרץ, הוחלט במדינת ישראל שעל כל מבנה פרטי (דירה) תהייה חובת ממד – מרחב מוגן דירתי. למעשה, כלל המבנים שנבנו לפני שנת 1992, אינם כוללים בתוכם ממד. כיום, ניתן לבצע פעולה יסודית של הפיכת חדר לממד – ולאפשר לעצמכם להיות ממוגנים גם בביתכם.

הפיכת חדר לממד הינה פעולה שדורשת שינוי יסודי של מבנה החדר.
השלב הראשון הוא ניקוי החדר מכלל חלקיו: הדלת יוצאת ממקומה, החלון מנותק, האריחים יוצאים ממקומם – למעשה, משאירים את החדר "עירום" על מנת שהשינוי יוכל להתבצע בצורה מיטבית.
השלב השני הוא הוספת דלתות הדף וחלונות הדף לחדר. דלתות ההדף וחלונות ההדף, מאפשרות לעצור ולמנוע נזקים פיזיים חזקים, שאם היו פוגעים בחלון רגיל – היו מנפצים אותו לרסיסים. חלונות ודלתות הדף שעומדות בתנאי התקן הנדרשים על פי חוק – בעלות עמידות חזקה ומסייעות להוריד באופן משמעותי את הסיכויים לפגיעה כלשהי.
השלב הבא הוא התקנת רשתות ברזל. תפקיד רשתות הברזל היא לספק לקירות החדר הגנה חזקה יותר, ובהמשך – יותז על רשתות אלו בטון מזוין, שיספק את ההגנה המיטבית הנדרשת על פי חוק לחדר ממד.
כעת מה שנותר הוא להתקין ולחבר את הצינורות הרלוונטיים לחדר (על מנת שתוכל להיות אספקת חמצן בעת הצורך), וכמובן להתיז את הבטון המזוין על הקירות (עד להגעה של 12 סנטימטר עובי).

הפיכת חדר לממד הינה תהליך שמצריך עבודה מקצועית ויסודית, כזו שתספק לנו בצורה איכותית וטובה את כלל הדברים הנדרשים לעיל. כמו כן, העבודה מחוייבת להיות על פי תקן שנקבע בחוק, ולכן כאשר אתם מחליטים לבצע תהליך הפיכת חדר לממד – חשוב ביותר לבחור גוף מקצועי ואמין שיעשה את העבודה הזו עבורכם!

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך המצב הביטחוני משפיע על שוק ההון אריה גולדין?
כל משקיע בשוק ההון שרוצה להצליח והמשיך להרוויח בכל עת, שומר על ערנות תמידית בעניין ההשקעות שלו. הוא...
קרא עוד »
יול 15, 2019
חשיפת היבטים פחות מוכרים של פיצויים לנפגעי פעולות איבה
פיצוי לנפגעי פעולות איבה הוא היבט מורכב וחיוני של המשפט ההומניטארי הבינלאומי וזכויות האדם. כמומחה...
קרא עוד »
פבר 14, 2024
למה כדאי לקנות ביטוח סיעודי?
רכישה של ביטוח סיעודי זו החלטה נבונה שכל אדם במדינת ישראל צריך לקחת בחשבון אם אכפת לו מהעתיד שלו. הגעה...
קרא עוד »
אוג 08, 2016