חימום תת רצפתי – מהו?

חימום תת רצפתי

בכל הקשור לנושא ההסקה והחימום הביתי או העסקי ישנם פיתוחים ושכלולים רבים בשנים האחרונות, ביניהם חימום תת רצפתי. חימום מסוג זה מאפשר לחמם את העסק, או את הבית דרך מערכות חימום אשר למעשה מותקנות מתחת לרצפה.

היתרון המשמעותי של חימום תת רצפתי הוא היעילות בחימום מקומות להם תקרות גבוהות, ואותם קשה לחמם במערכות חימום אחרות, רצפתיות או רגילות.

המוצר חימום תת רצפתי הוא וותיק בקרב מוצרי מערכות ההסקה המגוונות והוא אחד מהיעילים והפופולריים הקיימים כיום. החימום עובד על בסיס מים במעגל סגור המבוסס על מערכת צינורות סגורה מאלומיניום או מפלסטיק בה נמצאים המים החמים ולמעשה מחממים בתור את הרצפה מעליהם תוך כדי תנועה.

החימום התת רצפתי בנוי באופן שבו הוא מונע סתימות, קורוזיה והצטברות אבנית, דבר המאריך את איכות החיים של המוצר שיכול לשמש לשנים רבות ללא חששות מתקלות שונות מתחת לרצפה.

חימום תת רצפתי

מה מייחד את החימום?

הפיתוח המייחד את החימום הוא הבידוד בין גופי החימום לרצפת הבטון מעל. פיתוח זה חשוב מאד להתנהלות יעילה של המוצר ולערכת החימום עצמה. אם גוף החימום מותקן בקומת קרקע אין כאן אינטרס לחימום יסודות הבניין. אך אם מערכת החימום מותקנת בבניין, הרי שבמידה ושכבת הבידוד אינה תקינה החימום יכול לזלוג אל הקומה התחתונה ולחמם חללים נוספים דבר הגורם לא רק לאי נעימות, אלא לחוסר אפקטיביות של המוצר ושחיקתו.

כמו בכל מוצר, גם בכל הקשור למערכות חימום כדאי ומומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום, או עם הקרובים אליכם שכבר רכשו את המוצר. עשו סקר שוק מתאים, קבלו המלצות וזכרו כי המוצר חייב להיות מותקן על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם, בעלי וותק, נסיון ואחריות.

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למי מתאים לקחת q10
ויטמינים הם דבר אשר חשוב מאוד לקחת. כיום ישנם לא מעט כמוסות ויטמינים שונים אשר כל אדם יכול ליטול בהתאם...
קרא עוד »
אוג 01, 2018
ייעוץ מומחה: ניווט בתהליך בחירת המקלחת
האם אתם מרגישים המום מתהליך בחירת המקלחון לביתכם? אל תדאג, כי אני כאן כדי לספק לך תובנות שלא יסולא בפז...
קרא עוד »
פבר 20, 2024
עורך דין צוואה – מתי נשתמש בשירותיו?
אנשים אשר מעוניינים להשאיר אחריהם צוואה, צריכים לעשות את זה דרך עורך דין המתמחה בדיני צוואות וירושה....
קרא עוד »
אפר 24, 2017