כיצד ניתן למנוע ולטפל בבריחת שתן בגיל ה-3?

תרגילים לחיזוק רצפת האגן

 

נעים מאוד, שרירי רצפת האגן. איכשהו, לא רבות מאיתנו מודעות לקיומם של השרירים הללו לפחות עד לרגע שמתעוררת בהם בעיה. הם אחראיים לשמור על מנח אברי האגן והבטן, ייצוב מרכז הגוף, וכמובן שליטה על הסוגרים ותפקוד מיני תקין. תרגילים לחיזוק רצפת האגן הם כמעט חובה עבור מי שמעוניינת לשמור על חוזקם של שרירים אלו, ולהימע מסיטואציה אליה מגיעות כל כך הרבה נשים בישראל, וגם הרבה לפני הגיל השלישי. במאמר זה, נרחיב על שלושה תרגילים עיקריים ואף נציג את אחד החידושים המדוברים ביותר בתחום.

3 תרגילים לחיזוק רצפת האגן

אם כן, קיימים מגוון תרגילים לחיזוק רצפת האגן – אנחנו נציג שלושה מהם:

  • זיהוי השרירים – ובכן, אי אפשר לתרגל שרירים מבלי להבין היכן הם נמצאים. הדרך לעשות זאת היא לעצור במכוון את זרימת השתן תוך כדי. כעת כשאנחנו יודעות איך לעשות זאת, אפשר להתקדם ולתרגל גם ביום יום – פשוט לדמיין את הפעולה גם כשאנחנו יושבות בסלון, מתכוננות לשינה, ובכל זמן פנוי. 
  • תרגול שרירי הבטן הרוחביים – שרירי רצפת האגן לא עובדים לבדם; שרירי הבטן הרוחביים תומכים מלפנים באיברי הבטן והאגן, ו'מחבקים' אותם על מנת לקבע אותם במנח תקין בזמן פעולות מאומצות כגון הרמה, דחיפה, שיעול, התעטשות, צחוק חזק ועוד. כדי לתרגל את השרירים הללו, יש לשבת זקוף, לעמוד זקוף או לשכב, להוציא אוויר מהפה, לכווץ את הבטן פנימה כמה שיותר ולהזדקף, ממש כאילו אנחנו מודדות מכנס שקטן עלינו ב-2 מידות. השאירי את הבטן בפנים לכמה שניות, שחררי ותרגלי שוב.
  • שילוב קבוצות השרירים – שכבי על הגב עם הברכיים כפופות והידיים משוחררות לצידי הגוף, אספי היטב את שרירי רצפת האגן ושרירי הבטן, והחזיקי במשך כמה שניות. הרפי, ועשי זאת שוב במשך כמה פעמים. 

לשיטות הכיווץ הללו קוראים "תרגילי קיגל" על שם הרופא שהמציא אותם אי שם בשנות ה-40, במטרה לסייע לנשים לשלוט על בריחת שתן המתפתחת כששרירי רצפת האגן נחלשים בשל לידה, הגיל הטבעי ועוד. העניין הוא שגם שיטה זו שנחשבת למצוינת גם בימינו, תביא את רצפת האגן לשליש מיכולת הכיווץ שלה, כך שהפוטנציאל להגיע רחוק יותר עדיין קיים. 

טכנולוגיה מתקדמת לחיזוק שרירי רצפת האגן

ובכן, אם תרגילים לחיזוק רצפת האגן שהם מסורתיים יותר לא עושים את העבודה בשלמותה, מזל שהטכנולוגיה המתקדמת כאן כדי לעזור. תכירו את כיסא אמסלה, כיסא ייחודי הפועל בטכנולוגיה אלקטרומגנטית בכדי לשפר ולחזק את שרירי רצפת האגן. ב- 28 דקות בלבד יתבצעו 33 תרגילים שונים, ולמעלה מ-10,000 כיווצים. הטיפול עצמו לא פולשני, מתבצע בלבוש מלא ותחת אישור של מנהל המזון והתרופות האמריקאי. מעוניינת בפרטים נוספים? לייעוץ חינם – פנו אלינו: BTTER LIFE.

 

 

 

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי חוות דעת משפטית
המונח חוות דעת משפטית, הוא אחד המונחים החשובים ביותר בעולם המשפט. על פניו זה נראה אולי כדבר מובן...
קרא עוד »
מאי 15, 2019
האם ניתן לרפא מחלות בעזרת התת מודע
אם אתם מוצאים את עצמכם סובלים מבעיה רפואית כלשהי, אשר הרופא שלכם איננו מכיר פתרון רפואי מתחום הרפואה...
קרא עוד »
יול 04, 2017
חלונות שחורים לרכב, בחר את השיטה שמתאימה לך
לא מעט אנשים מעוניינים להשחיר את חלונות הרכב שלהם. יחד עם זאת, הם תוהים כיצד משחירים כיום חלונות לרכב...
קרא עוד »
מרץ 20, 2022