כל היתרונות של בית אבות בתקופת הקורונה

בית אבות בתקופת הקורונה

 אפשר היה לפספס את התקופה המוזרה שנחתה על כולנו לפני מספר חודשים, ושעדיין לא עזבה. הקורונה תפסה אותנו לא מוכנים, ומצד שני נראה שלפחות בחלק ממוקדי המלחמה מולה, אנו מנצחים. ידוע לכל שבני ובנות הגיל השלישי נמצאים בקבוצת סיכון, והדרך היעילה ביותר לשמור עליהם היא לשהות בתוך בית אבות בתקופת הקורונה שם ייהנו לא רק מהגנה מלאה, אלא מיתרונות נוספים אותם נמנה ממש עכשיו.

בית אבות בתקופת הקורונה – להמשיך בשגרת החיים

עבור אוכלוסיית הגיל השלישי, בית אבות בתקופת הקורונה הוא הפתרון הטוב ביותר;

  • ליווי ותמיכה 24 שעות ביממה – בבתי האבות קיימים שירותי רפואה והסעדה 24 שעות ביממה, כך שגם בתקופות של הסגר הדיירים לא יצטרכו לצאת החוצה בכדי לקבל שירותים בסיסיים. בכל שעה ובכל יום יש מי שיעניק להם את השירות לו יהיו זקוקים.
  • אף פעם לא לבד – בתקופה שבה מומלץ לאוכלוסיית הגיל השלישי להישאר בבתיהם ולהמעיט ביציאה, הרי שבתי האבות מציעים פתרון חברתי נהדר. על אף המרחק מבני המשפחה, יהיו מוקפים דיירי הבית בחברים וחברות בני גילם עמם יוכלו להעביר את הזמן.
  • תרבות ופנאי – גם בתקופות של שגרה, בתי האבות מקפידים על מגוון רחב של פעילויות ופנאי עבור הדיריים בכדי שיוכלו למלא את יומם בחוגי העשרה, הרצאות, פעילות גופנית ופעילויות יצירה, ועוד רבים ונפלאים. חלק מהפעילויות מוצעות לקבוצות וחלק ליחידים, כך שהדיירים יוכלו לבחור את הפעילות המועדפת עליהם ביום ספציפי ובהתאם למצב הרוח.
  • סיוע טכנולוגי – בתקופה שבה לא ניתן להפגש עם המשפחה והחברים שאינם מתגוררים בבית האבות, מאלתרים האזרחים שיטות שונות לפגישה וירטואלית; זום, וואצפ ואמצעים אחרים לשיחות וידאו. העניין הוא שלא תמיד הדיירים יודעים כיצד להפעיל את האפליקציות, ובדיוק לשם כך יוכלו לפנות אל הצוות שיסביר להם בסבלנות כיצד לעשות זאת.

מעל לכל, שקט נפשי

היתרון הגדול ביותר של בית אבות בתקופות הקורונה טמון בשקט הנפשי שהוא מעניק הן לדיירים והן לבני משפחותיהם. כשהם סגורים במרחב בטוח אליו אין יוצא ואין נכנס ובו מסופקים כל השירותים האפשריים, יוכלו להיות בטוחים כי כל בית אבות בישראל יעשה כל שביכלתו בכדי להזכיר להם שהם נמצאים בידיים טובות וכי הם בטוחים לחלוטין.

 

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
העוצמה של התת מודע
האם ידעתם שהתת מודע כה עוצמתי שהוא יכול להפוך אדם שנולד עם אופי של מלאך לבעל אופי שטני ממש? התת מודע...
קרא עוד »
מאי 25, 2017
כובע עם שם לילדים
כובע עם שם לילדים הוא מוצר שימושי מאוד להורים. יש לו מגוון תכונות שיכולות לשמש גם ההורים וגם הילדים...
קרא עוד »
ספט 08, 2022
אחסנה לעולים חדשים
באמצעות פתרונות אחסון ניתן ליהנות מהיכולת לאחסן את החפצים שלכם ולא לדאוג לגביהם בכלל. כיום ישנם...
קרא עוד »
נוב 04, 2017