מדוע לחמם את הבית עם חימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי

בשנים האחרונות מערכות חימום תת רצפתיות הפכו למוצר מבוקש ומוביל בישראל ובכל רחבי העולם. להלן הסבר מפורט אודות מערכות חימום אלו, דרכי פעולתן ואופן הבנייה שלהן הנחשב מושלם עבור צרכי חימום הבית. טרם עידן החימום התת רצפתי, היה נהוג לחמם את הבתים באמצעות תנורי נפט, תנורי חשמל, מיזוג מרכזי וקמינים מסורתיים. מדובר במערכות חימום אשר פועלות על בסיס מקור אנרגיה בודד שנועד לפזר חום ועל כן לא נוכל להשיג באמצעותן חימום אחיד ושווה.

חימום תת רצפתי

מערכות חימום מתקדמות ומובילות

כל זאת ועוד אפיין את העידן שלפני ההמצאה הנהדרת של חימום תת ריצפתי שהפך בן רגע למוביל בתחום החימום הפרטי והציבורי עסקי. בהתחשב בנתון הפיזיקאלי שחום עולה כלפי מעלה וכי באמצעות פריסה שווה ואחידה של אנרגיית חום, ובפרט גופי חימום, החל להיווצר עולם החימום התת ריצפתי. מערכות אלו מאפשרות ניצור מקסימאלי של החומר תודות לאגירת החום בשלל הסוגים של חיפויי האבן השונים בבתי מגורים ומשרדים. למעשה ניתן לומר שנוצרה מעין גרסא המזכירה את פלטת השבת שמסוגלת לשמור על חום הבית וארוחות השבת בצורה נעימה ואחידה וכמובן לפרק זמן ארוך. כך ניתן ליהנות מבזבוז אנרגיה כמעט אפסי.

מערכות חימום המבטיחות אחידות ופיזור חום שווה

בתקופה הנוכחית ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ניתן ליצור משטח אחיד לאורכן ולרוחבו של חלל המוגרים בבית. זאת נעשה בו זמנית לתפקוד מושלם של שני האלמנטים של חוק החום הפיזיקלי ואגירת חום, מה שמבטיח לנו חימום אחיד ובטיחותי בכל החלל שאותו ברצוננו להותיר חם ונעים. במטרה להפוך את פתרון החימום למושלם, חסכוני ומפנק הרבה יותר, נוספו אל גופי החימום בקרי אקלים מקצועיים. אלו מעניקים לנו אפשרות לקבוע בעצמנו את הזמנים והעוצמה הרצויה של החימום, ישנו מד טמפרטורה במילים אחרות.

שימוש נכון במערכות חימום וניצול אנרגיה מרבי

במהלך השנים נציין כי התפתחה דעה רווחת שגויה לפיה עולם החימום התת רצפתי הוא מוצר מאד יקר, מה גם שאיינו בטיחותי מבחינת הקרינה. כאמור, מדובר בסטיגמה לא נכונה. מדי שנה בשנה אנו עדים אל מגוון פיתוחים ושיפורים טכנולוגיים שנועדו להבטיח לנו את המוצר הטוב והבטוח ביותר תוך הקפדה על חסכון באנרגיה ושמירה על איכות הסביבה. אם נקפיד על שימוש נכון במערכות החימום ונדאג לנצל את יתרונותיהן כראוי, נוכל ליהנות ולהבטיח לעצמנו מוצר חסכוני מאד.

השימוש בגופי חימום דו גידיים עם בידוד משולש לרבות סיכוך בהיקף מלא, מה שנקרא ארוג, מערכות החימום של היום נחשבות לבטיחותיות ויעילות במיוחד. מערכות חימום תת רצפתי הן מבין הפתרונות המתקדמים והמובילים בעולם החימום של ישראל והעולם כולו בשנים האחרונות. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אל רבים שהשכילו לנצל את מכלול היתרונות שמערכות אלו מבטיחות.

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה מציעות סדנאות שוקולד למבוגרים
  אם אתם אנשים מבוגרים שאוהבים ללמוד על כל דבר מהחיים, כדאי לכם להכיר את הדבר הטוב שאנו נציע לכם...
קרא עוד »
דצמ 10, 2017
מערכות ישיבה נוחות ואיכותיות לבית – איך בוחרים?
הבית שלנו הוא המקום שאליו אנו מגיעים כדי לנוח ולהנות מזמן איכות עם האנשים שאנחנו אוהבים. במרחב הזה...
קרא עוד »
פבר 26, 2021
שומר חניה
לא אחת קורה שאנשים תופסים את החניה הפרטית שלכם? אתם כבר לא יודעים מה לעשות וכל השלטים שתליתם במקום לא...
קרא עוד »
יול 20, 2022