מהם ההבדלים בין סוגי מכשירי שמיעה?

מכשירי שמיעה הן פתרון טכנולוגי מצוין שרבים הרוויחו בזכותו את השמיעה שלהם בחזרה. השוק כיום מציע מגוון סוגי מכשירי שמיעה הדומים אחד לשני במנגנון הפעולה שלהם אך שונים בשלבים שעוברים האותות הקוליים במנגנון כמו גם במחירם, בעיצובם, במחירם ובגודלם. היום נסקור את שני הסוגים העיקריים של מכשירי השמיעה שניתן לרכוש כיום, את ההבדלים ביניהם ולבסוף נמליץ איזה דגם עדיך לרכוש. שימו לב כי כאשר מדובר על מכשירי שמיעה, נוחות והעדפה אישית מותאמת לצרכים שלכם היא השיקול העיקרי שיש להתחשב בו, וכל יתרון אחר הוא רק בונוס.

מהו מכשיר שמיעה אנלוגי?

מכשיר שמיעה אנלוגי הוא מכשיר יחסית פשוט שקולט בעזרת המיקרופון את הצלילים, מתרגם אותם לאותות חשמליים ומגביר אותם בעזרת המגבר, ולבסוף ממיר אותם חזרה בהתאמה אישית לצלילים מוגברים שניתן לשמוע על ידי חיבור לעצבי האוזן. המאפיין העיקרי של מכשירים אנלוגיים הוא שהגברת הקולות בו מתבצעת באופן שווה, דבר שיכול להקשות על סינון רעשי רקע ואבחנה בי קולות. למרות זאת, כן ישנה דרך להקל על השמיעה על ידי תכנות המכשיר להבדיל בין מצבים או סביבות שונים, כמו גם לשנות את עוצמת הקול עם מד ייעודי.

מהו מכשיר שמיעה דיגיטלי?

בהמרה של הצלילים לאותות החשמליים כפי שמתבצעת במכשיר דיגיטלי, האותות מתורגמים גם לערך ספרתי המייצג את עוצמת הקול כך שההגברה שלהם מופרדת ואיכותית יותר. מכשיר דיגיטלי הוא מכשיר שבקלות מפריד בין רעשים שונים וקולות שונים ומאפשר התמקדות במקור צליל אחד. מכשירים דיגיטליים מחוברים אלחוטית למחשב כך שניתן לכוון אותם דרכו ולהתאים אותם למשתמש.

איזה מכשיר עדיף לרכוש?

ישנם סוגי מכשירי שמיעה מצוינים משני הדגמים אך לכל אחד מהם יתרון אחר:

היתרון המשמעותי של מכשירים אנלוגיים הם המחיר המוזל שלהם ביחס למכשירים דיגיטליים, ואלו השניים נחשבים לאיכותיים יותר ומתאימים לבעיות חמורות יותר בשמיעה. כך או כך, חשוב שתזכרו להתאים את מכשיר השמיעה שלכם לצרכים האישיים שלכם, ומומלץ אפילו להיעזר בבעל מקצוע שמכיר את השוק וידע לכוון אתכם לפתרון המושלם.

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחירת תמונה לחדר השינה: כך תתאימו את הנכונה
ישנן דרכים רבות ושונות לבחירת התמונה לחדר השינה שלך. אתה יכול לבחור אחד שמייצג את האישיות שלך, או שאתה...
קרא עוד »
יול 07, 2022
משחקי חשיבה למבוגרים
משחקי חשיבה למבוגרים הם דרך מצוינת לשמור על המוח שלך חד ובריא. הם גם עוזרים לך ללמוד מיומנויות חדשות,...
קרא עוד »
נוב 22, 2022
סוגי קלנועיות – האופציות המובילות
רוצים לקנות קלנועית חדשה בזמן הקרוב ותוהים בכל הנוגע לשלל סוגי קלנועיות שיהיו קיימים היום? על מנת...
קרא עוד »
יונ 04, 2021