מה לקנות, רחפן יד 2 או רחפן חדש?

רחפן יד 2

נדמה שהעולם הולך במסלול מאוד ברור – מי שמצלם צריך רחפן, ומי שמתפרנס מצילום חייב אחד. הישראלים אוהבים לצלם, וכמות הכישרון שיוצא מצלמים ישראלים משמחת ונעימה. אם אתם צלמים ומרגישים שהגיע הזמן לרכוש רחפן, אתם בטח תוהים האם כדאי לקנות רחפן יד 2 או חדש.

מציאה או נפילה? עסקת החיים או חתול בשק? קשה לדעת, וזו בדיוק הצרה. העניין הוא שאתם לא חייבים להתלבט כל כך הרבה, ואין באמת סיבה להיתקע ולא להתקדם עם הרכישה. רחפן יד 2 ככל הנראה לא ממש שווה את הסיכון, שכן המחיר של רחפן חדש לא כל-כך גבוה כיום.

אז למה לא רחפן יד 2?

יש מוצרים שאפשר לקנות יד שנייה בלי חשש. אחרים? אולי כדאי לשקול טוב יותר. רחפן יד 2 יכול להיות אתגר אמיתי לבחור, כי אתם לא יודעים מה עבר עליו. אם אתם יכולים, בדקו האם הוא נטען היטב והמגעים עובדים, כמה זמן הסוללה מחזיקה, האם יש רעשים משונים, והאם הוא עבר תיקונים. אתם יכולים לדרוש לראות את הקבלה שתוכיח מתי הוא נרכש, ואף לבדוק עם החנות בה הוא נרכש לבדוק האם האחריות הייתה בשימוש.

ובכל זאת, רחפן חדש מאפשר לכם לישון בשקט, עם אחריות על מוצר חדש, בלי תקלות, בלי חשש שעשיתם טעות, ובעצם עם ביטחון מלא שאתם רוכשים משהו שנכון לכם, ולא מהווה רכישה מסוכנת.

לסיכום – רחפן (כמעט) רק חדש

אל תבינו אותנו לא נכון, אנחנו בעד תחום היד-2, ורכישת מוצרים מיד שנייה זו דרך מצוינת לחסוך כסף מצד אחד, ולא לעודד ייצור המוני מוגזם בעולם שלנו, שבכל זאת צריך קצת תמיכה ירוקה ואקולוגית. אך יש דברים שאנחנו קונים בשביל הכיף, ואם הם לא מושלמים זה פשוט יוריד לנו את החשק.

רחפן יד שניה יכול לחסוך לכם כמה שקלים, זה נכון, אבל כמה באמת? אם מתחשבים בעובדה שכל תקלה יכולה לעלות גם מאות שקלים, וכל עוד אתם תחת אחריות זה לא יעלה לכם דבר, הרי שאולי שווה לשקול פעמיים את הרעיון של רכישת רחפן יד 2.

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניתוח קטרקט – כל מה שרציתם לדעת
לא מעט אנשים מבוגרים, נאלצים לעבור ניתוחים בעיניים כתוצאה מירידה באיכות הראייה. אחרי שנים בהן הם...
קרא עוד »
מרץ 23, 2020
גן אירועים בשרון – האחד המומלץ ע"י ההמון
חוכמת ההמונים אנחנו קוראים לזה, בשביל לדעת מה רצוי לנו לעשות ולבחור, אנחנו שואלים ברשתות חברתיות את...
קרא עוד »
אוג 25, 2017
דילדואים – למה חשוב לקנות מותג איכותי
אחד מאביזרי המין הנחשקים ביותר הוא דילדו, בזמן שאביזר זה נועד לדמות את איבר המין הגברי על כל גווניו....
קרא עוד »
יול 31, 2019