סוללה לדייסון V6 – סוללה מקורית במחיר מעולה!

Dyson V6 הוא שואב אבק אלחוטי המופעל באמצעות סוללת ליתיום-יון. חיי הסוללה של ה-V6 נעים בין 20 ל-40 דקות, בהתאם להגדרת הכוח. אם אתם מחפשים סוללה מקורית במחיר מעולה, זה מה שכדאי לדעת על סוללה לדייסון V6.

כמה זמן נטענת סוללה לדייסון V6

הדייסון  V6מגיע עם מטען סוללות שמתחבר לשקע חשמל. למטען לוקח כ-4 שעות לטעון את הסוללה במלואה. כדי לוודא שלא נגמר לכם החשמל לפני סיום השאיבה, עדיף לחבר את המטען כשלא בשימוש ולפני שמתחילים לשאוב. סוללה לדייסון V6 מתאימה לשואב אבק אלחוטי מתקדם. הסוללה היא מסוג איכותי ליתיום-יון והיא בעלת אורך חיים ארוך למדי. לרוב הסוללה לדייסון V6 אינה כלולה אז תצטרך לקנות אותה בנפרד.

איכות חסכונית במיוחד 

דייסון היא חברה רב-לאומית בריטית המייצרת מגוון שואבי אבק, מייבשי ידיים ומכשירים אחרים. החברה נוסדה בשנת 1993 על ידי ג'יימס דייסון במלמסברי, וילטשייר. אפשר לומר שסוללת Dyson היא אחת הסוללות החזקות בשוק. הסיבה לכך היא שהיא משתמשת בטכנולוגיה מוגנת בפטנט כדי לייצר חשמל ולספק רמת טעינה קבועה. היא לא תאבד כל כוח כאשר היא מאוחסנת במשך תקופה ארוכה, מה שהופך אותה למושלמת לשימוש במצבי חירום. יש לה גם תוחלת חיים ממושכת, מה שאומר שאינך צריך לדאוג לגבי החלפת הסוללה שלך כל כמה חודשים או שנים.

סוללה לדייסון V6 היא מוצר איכותי שיחסוך לכם כסף וזמן בטווח הארוך. היא מיוצרת כאמור בטכנולוגיית ליתיום-יון, מה שאומר שהיא בעלת חיים ארוכים יותר ויכולה להיטען מהר יותר. היא אף נועדה לעבוד טוב יותר בטמפרטורות קיצוניות. אורך החיים הממוצע של סוללת Dyson הוא 10 שנים, שזה כפול מזה של סוללה רגילה. למידע נוסף אניפיקס

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים קייטרינג לשבת חתן?
ארגון חתונה הוא משימה מאתגרת עבור כל מתכנן מסיבות. אבל כשיש הרבה אורחים, הדבר החשוב ביותר שיש לזכור...
קרא עוד »
יול 14, 2022
סבתא נפטרה? מה עושים עם כל הציוד בדירה?
כאשר באופן מפתיע סבתא הולכת לעולמו, אתם נותרים עם דירה מלאה בחפצים ואינכם יודעים מה לעשות ומהיכן...
קרא עוד »
דצמ 28, 2020
כלבי קינג צארלס קבליר – מה מיוחד בהם
אחד מסוגי הכלבים המיוחדים ביותר הם כלבי צארלס קבליר. כלבי צארלס קבליר, ידועים ככלבים אשר היו שייכים...
קרא עוד »
ספט 12, 2017