עין עצלה, אסטיגמציה ומולטיפוקל – מתי פונים לאופטומטריסטית מומחית?

אופטומטריסטית בנתניה

בעיות ראיה עשויות להופיע בנקודות זמן שונות. ילדים ומבוגרים מתמודדים עם מגוון רחב של לקויות, והם זקוקים לפתרונות מותאמים אישית, מוקדם ככל האפשר. הנה כמה דוגמאות למצבים שבהם אופטימיטריסטית מומחית ובעלת ניסיון יכולה לספק מענה מדויק, יעיל ואיכותי באמת.

כדאי להכיר – אסטיגמציה והטיפול בה

בין ליקויי הראיה השונים, שכיחה במיוחד תופעה המוכרת בשם אסטיגמציה. אנשים שסובלים מהבעיה מתמודדים למעשה עם עיוות בעין, שנוצר באופן טבעי לחלוטין ומשפיעה על איכות הראייה. כך, במקום לראות תמונה ברורה וחדה, מתקבלת תוצאה מטושטשת, ובחלק מהמקרים אף ניתן לזהות תסמינים נוספים כדוגמת כאבי ראש, עייפות ולחץ באזור העיניים. אופטומטריסטית בנתניה, המתמחה באבחון מקצועי ומדויק מאוד, וכמובן באיתור פתרונות מתקדמים לטיפול בבעיה, היא זו שתדע לבצע מיפוי קרנית ולהתאים משקפי ראיה או עדשות שישפרו את איכות הראיה באופן דרמטי.

עין עצלה – למה זה קורה?

לקות ראיה נוספת היא עין עצלה, תופעה המוכרת היטב לשני אחוזים מכלל האוכלוסייה. במקרים מהסוג הזה העין נראית תקינה לחלוטין, לפחות מבחינה אנטומית, אך בפועל איכות הראייה ירודה והאדם מתמודד עם תמונה שאיננה חדה, גם עם משקפי ראייה או עדשות מגע. מה עושים? פונים לאופטומטריסטית מומחית לאבחון בשלב מוקדם ככל האפשר. במידה ואכן מדובר בעין עצלה, זוהי הדמות המקצועית שתציע פתרונות מותאמים, לרבות משקפיים בהתאמה אישית ואף ניתוחי פזילה.

הפתרון המנצח – מוטלטיפוקל

לעתים נדמה כי מרכיבי המשקפיים מסווגים לפי קבוצות. מצד אחד ניצבים אלה שזקוקים לעדשות ממרחק רב (למשל בעת הנהיגה) ומצד שני אלה שזקוקים להן דווקא מקרוב (למשל בעת הקריאה). אלא שלאורך השנים רבים מתמודדים עם שתי הבעיות, וכך הם מוצאים עצמם עם שני זוגות משקפיים, פתרון מסורבל ויקר להפליא. היום כבר ברור היטב שאפשר גם אחרת, ועדשות מולטיפוקל בהחלט משנות את התמונה. הן מורכבות ממוקדי ראיה שונים וכך זוג משקפיים אחד עושה את העבודה ומבטיח ראייה ברורה מכל מרחק. האופטומטריסטית המיומנת תבצע בדיקת ראייה מקיפה ויסודית כדי לוודא התאמה מושלמת של העדשות הנכונות – לצרכים הייחודיים שלכם.

אלה כמובן רק כמה דוגמאות פשוטות, ואין ספק שעבור הסובלים מראייה לקויה או ירודה, אבחון מוקדם ומענה ייחודי הם אלה שיכולים לשפר דרמטית את איכות החיים, ובפרט את איכות הראייה. בקיצור ולעניין, אופטיקה יפעת מזמינה אתכם תושבי העיר נתניה והסביבה, לקבוע תור לבדיקת ראייה. ההגעה לקניון פולג נוחה, קיימת חנייה במקום. אופטיקה מקצועית ושכונתית הקרובה למקום מגורכם. תוכלו ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 052-8212615 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://opticaifat.co.il/.

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה המשמעות של רישום סימן מסחרי?
ההבנה כיום בעולם היא כי כלכלה מודרנית לא יכולה להתנהל ללא כל רגולציה המסדירה את ההתנהלות בשוק. נכון,...
קרא עוד »
יונ 02, 2018
מופע קרקס
כאשר מקיימים אירועים מסוגים שונים, אחד הדבר שהיום נחשבים חובה בכל אירוע, הם האטרקציות שיהיו באירוע....
קרא עוד »
ינו 10, 2023
אופנה צנועה: לא רק לדתיות!
בעבר נשים לבשו בגדים צנועים על מנת לכסות את גופן ולשמור על הצניעות. אבל הזמנים השתנו. כעת, ישנן...
קרא עוד »
יול 27, 2022