פינוי דירות צפופות ועמוסות בתכולה

פינוי דירה

דירות צפופות ועמוסות בתכולה הן דירות המתאפיינות בתחלואים ומפגעים סביבתיים שונים העלולים לפגוע בתשתיות הדירה לאורך זמן. הסיבות המובילות לצפיפות ועומס היתר בשטח הדירה הן שונות ומגוונות והן כוללות בין היתר: דירת מגורים השייכת לאגרנים ו/או אספנים כפייתיים המתקשים להיפרד מפריטי התכולה אותם הם אוגרים או אוספים לאורך החיים ודירות השייכות לאנשים הסובלים מחרדות שונות המקשות עליהן להיפרד מפריטי תכולה ישנים.

פינוי דירה

הסכנות הטמונות בדירות צפופות ועמוסות בתכולה, הן סכנות מוחשיות העלולות לפגוע באופן פיזי בדיירים, לרבות, סכנת התמוטטות של ערימות תכולה המוצבות בשטח הדירה, סכנת התלקחות אש ברכוש, סכנת התחשמלות עקב תחזוקה לקויה של מכשירי ומוצרי חשמל בשטח הדירה וסכנות נוספות כגון: ריבוי של מצבורי אבק העלולים להוביל למחלות ריאה ובעיות בנשימה, ריבוי של מכרסמים ומזיקים בשטח הדירה וכדומה.

פינוי דירות צפופות ועמוסות בתכולה הינו אחד מתחומי ההתמחות של צוות "מומחה פינוי דירה". תחום התמחות זה בא לידי ביטוי בידע המקצועי העומד לרשות צוותי הפינוי הפועלים מטעם החברה, בהיקף ציוד הפינוי העומד לרשות החברה ובמיומנויות המקצועיות של אנשי הצוות המנוהלים על ידי שי גודל הנחשב לאחד מקבלני הפינוי המנוסים והמוערכים ביותר בענף הפינוי בישראל.

צוות "מומחה פינוי דירה", מעמיד לרשותכם שירותי פינוי מקצועיים המיועדים לצרכי פינוי תכולות בכל היקף ומכל סוג, החל מפינוי מחסנים דירתיים עמוסי תכולה, דרך שירותי פינוי של מוצרי חשמל ישנים ומערכות ריהוט בלויות ועד לפינוי כולל של שטח הדירה על כל תכולתה.

לצורך ביצוע עבודות הפינוי על הצד המהיר, הבטיחותי והאיכותי ביותר, צוותי הפינוי של מומחה פינוי דירה, נעזרים בציוד פינוי מתקדם מסוגו המשלב בין מכולות פינוי בגדלים שונים לבין ציוד טכני המסייע להם להתמודד עם ערימות תכולה גדולות במיוחד. לאורך 25 שנות פעילותו של צוות "מומחה פינוי דירה" בענף הפינוי, ביצעו אנשי הצוות בראשותו של שי גולד, מאות הליכי פינוי של דירות צפופות ועמוסות בתכולה, ובכל אחד מהמקרים הם הצליחו להעמיד לרשות מזמיני השירות, דירת מגורים מרווחת ומדוללת מפריטי תכולה מיותרים.

 

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ארונות הזזה מעוצבים – כך תבחרו נכון
לעתים קרובות מעצבים מתקשים כיצד ליצור ארון בגדים שיעבוד עבור המשתמש. הם צריכים לחשוב על הצרכים...
קרא עוד »
אוג 14, 2022
האם ניתן להדביר בית עם תינוק?
אין ויכוח על כך שהתינוק שלכם הוא הדבר היקר לכם ביותר ומה שעוד ברור לכולם הוא שזה כלל לא נעים לגדל אותו...
קרא עוד »
דצמ 18, 2019
מעקה למרפסת שמש
כל אדם אשר מתגורר בבית בעל מרפסת שמש, אוהב לשהות במרפסת בכל שעה שבה מזג האוויר נוח ונעים לשהייה. אולם,...
קרא עוד »
אוק 18, 2017