קרוהן טיפול טבעי

קרוהן טיפול טבעי

קרוהן הינה מחלה כרונית שעלולה לפגוע במידה משמעותית באיכות החיים. נכון להיום אין טיפול שמאיין את המחלה, אבל ניתן להקל במידה ניכרת על הסימפטומים שלה ועל הסבל – ובפרט מומלץ עבור חולי קרוהן טיפול טבעי.

מהי מחלת הקרוהן?

קרוהן הינה למעשה דלקת לא זיהומית במערכת העיכול. היא עלולה לתקוף את כל חלקי מערכת העיכול, ובפרט את ראשיתו של המעי הגס או את חלקו התחתון של המעי הדק. המחלה מתפרצת בדרך כלל בגיל ההתבגרות, ותדירות ההתקפים משתנה מאדם לאדם – כשבכל מקרה כל התקף דלקתי מביא איתו סימפטומים קשים: כאב בטן (בחלק התחתון שלה מצד ימין), שלשול כרוני, חום, ירידה בתיאבון, צרבות, בחילות, פצעים בפי הטבעת וגם בפה, כאבי ראש ועוד. עוד תופעות לא רצויות כתוצאה מקרוהן עלולות להיות אנמיה, חסימת מעיים אקוטית, התנקבות של המעיים, פיסורות ועוד.

נכון להיום הרפואה עדיין לא יודעת בוודאות מדוע מתפתחת המחלה. ההערכה היא שמדובר במחלה אוטואימונית, כלומר מצב שבו המערכת החיסונית תוקפת רקמות תקינות. כמו כן ישנו יסוד גנטי. לנוכח הסימפטומים הקשים חשוב מאוד לטפל בקרוהן ללא דיחוי.

מדוע עבור חולי קרוהן טיפול טבעי הוא היעיל ביותר?

כאמור עבור חולי קרוהן טיפול טבעי הוא האופציה המומלצת ביותר. סיבה אחת לכך היא תופעות הלוואי המשמעותיות של התרופות הקונבנציונליות, ובפרט לנוכח העובדה שבמקרים רבים החולים במחלה נדרשים לקחת אותו לאורך זמן רב. סיבה שנייה היא שטיפול טבעי בקרוהן מחזק באופן כללי את הגוף ואת המערכות השונות בו, ובמיוחד כמובן את מערכת העיכול, והסיבה השלישית היא שבאמצעות טיפול טבעי ניתן להפחית לא רק את הסימפטומים אלא גם את תדירות ההתקפים.

מה כולל טיפול טבעי בקרוהן?

כשמחפשים עבור חולי קרוהן טיפול טבעי ישנן כמה אפשרויות, והטוב ביותר הוא לשלב – בין צמחי מרפא, דיקור, טיפול במגע ושינוי תזונתי. לשינוי התזונתי חשיבות רבה, שכן ישנו קשר מובהק בין מזונות לא בריאים לבין התפרצויות המחלה, וכן בין חוסרים תזונתיים ואלרגיות למאכלים מסוימים (שלא תמיד מודעים להן) לבין הופעת הסימפטומים הקשים. טיפול טבעי בקרוהן מספק מענה מקיף לכל אלה.

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תביעות סיעוד
הגשת תביעות סיעוד על ידי עורך דין היא תכונה חשובה מאד בהגנה המשפטית שלכם בתחום הבריאות. אם יש לכם...
קרא עוד »
ספט 01, 2021
חושפים את הסודות הנעימים של שמיכות פוך
עולם המצעים מגוון, אך בין שלל האפשרויות, שמיכות פוך תופסות מקום מיוחד לשילוב הייחודי שלהן של נוחות...
קרא עוד »
דצמ 11, 2023
על מחלות חורף ורפואה סינית
מחלות חורף מוכרות היטב כמעט לכל אחד ואחת. הן תוקפות בחורף לעתים קרובות. חורף זהו זמן שאנשים יותר...
קרא עוד »
אפר 30, 2021