למה כדאי להעדיף פרופיל אלומיניום?

פרופיל אלומיניום

פרופילים הם פריטים יחסית קטנים ובוודאי לא בולטים יתר על המידה. למעשה התפקיד שלהם הוא לא לבלוט אלא לייצר מראה אחיד עם האלמנטים העיצוביים שסביבם. פרופיל אלומיניום הוא האופציה האידיאלית עבור כל סוגי השימושים המקובלים.

מהו אלומיניום?

אלומיניום הינו יסוד מתכתי שמהווה כ-8% מקרום כדור הארץ. למעשה רק חמצן וסיליקון שכיחים יותר ממנו. לאורך השנים הוא הפך לחומר גלם פופולרי מאוד, בין השאר בזכות היתרונות המשמעותיים שלו. בין השאר ניתן למצוא אלומיניום בתעשיית הבנייה כמסגרות של חלונות ושלבי תריסים, בתעשיית האלקטרוניקה (למשל גופי הקירור של מעבדים), בתעשיית המזון (אריזות וכן פחיות שתייה) ובתעשיית הרכב (חלקים במטוסים, מכוניות ועוד).

היתרונות של פרופיל אלומיניום

פרופיל אלומיניום מציע 3 יתרונות בולטים. הראשון שבהם הוא העמידות. האלומיניום הוא חומר גלם בעל חוסן רב ובנוסף עמיד לרטיבות. בהתאם ניתן להשתמש בסוג זה של פרופילים בכל מקום, כולל כאלה שהלחות בהם גבוהה, כאלה שחשופים לגשם וכו'.

היתרון השני הוא המשקל היחסית נמוך. סף דלת כבד עלול להיות לא פרקטי, כך גם פרופיל גבס או טיח, ובאופן כללי כדאי שאלמנט זה יהיה קל משקל.

היתרון השלישי הוא נוחות העיבוד של האלומיניום. בהתאם פרופילים מחומר זה יהיו זולים יחסית בזכות העובדה שאין צורך להשקיע משאבים רבים מדי ביצירתם.

הסוגים השונים של פרופילים מאלומיניום

פרופיל אלומיניום הוא כאמור פריט קטן יחסית שתפקידו להבטיח רציפות בין אלמנטים שונים. דוגמה אחת היא פרופיל גבס, שמחבר קירות ותקרות ומבטיח מראה אחיד בנקודות ההשקה. דוגמה דומה היא פרופילי הטיח שאותם ממקמים בפינות של שכבות הטיח שמחפות את הקירות. עוד פרופילי אלומיניום נפוצים הם פרופילי התקרה שממוקמים בתוך התקרות האקוסטיות.

קטגוריה מעט שונה היא פרופילים אשר תוחמים רצפות. קטגוריה זו נחלקת לפרופילי פרקט שכמובן תוחמים רצפות פרקט ולפרופילי קרמיקה, שמן הסתם מספקים מסגרת נכונה לריצוף על בסיס קרמיקה. סוג דומה הוא פרופילי אלומיניום שמהווים סף מדרגות או סף דלת. בכל המקרים הנ"ל הפרופיל מגביר את הבטיחות ובנוסף שומר על הרמוניה עיצובית.

 

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מזרנים אורטופדיים – שימרו על הגב שלכם!
אז מה קורה בגב שלכם? כל כך הרבה אנשים סובלים ממחושים שונים ומשונים, משרירים שנתפסים ומוגבלות מעיקה....
קרא עוד »
ינו 28, 2020
מגשי אירוח
מגשי אירוח הם אופציה פופולרית המוגשת במסיבות ובמפגשים חברתיים אחרים. מגשי אירוח מורכבים מפריטים...
קרא עוד »
יול 29, 2022
בחירת אביזרי האמבט והמקלחת הנכונים עבורך
עולם אביזרי האמבט והמקלחון הוא עצום ומגוון, נותן מענה למגוון רחב של העדפות וצרכים. עם זאת, לא כל מוצר...
קרא עוד »
דצמ 13, 2023