שירותי רפואה מונעת במרכז הוטרינרי בדרום

מרכז וטרינרי

תחום הרפואה מתחלק ברמת העיקרון למספר חלקים. החלק העיקרי עוסק בטיפול במצב הקיים באופן סדיר, חלק אחר עוסק במקרי חירום, מקרים שאינם סובלים דיחוי, וקיים חלק נוסף חשוב והוא רפואה מונעת, מטרתו למנוע מאיתנו להגיע למצב בו נידרש לטיפול כזה או אחר. זה נכון אצל בני אדם וזה נכון אצל חיות מחמד.

שירותי מרפאה וטרינרית מציעים את שלושת החלקים הנ"ל של רפואה עבור חיות מחמד, כאשר לרפואה מונעת יש חלק מאוד גדול ומשמעותי בטיפול בחיות. אם אנחנו רוצים שהכלב או החתול שלנו יהיו בריאים ויוכלו ליהנות מאיכות חיים טובה, אנחנו חייבים לוודא שהם מטופלים לא רק בכל פעם שקורה להם משהו, אלא באופן סדיר באמצעות אמצעים של רפואה מונעת.

מרכז וטרינרי

לפני שאנחנו ניכנס לשאלה, מה זו בדיוק רפואה מונעת וכיצד היא באה לידי ביטוי במקרים של חיות מחמד, צריך לציין שתי נקודות משמעותיות. הראשונה, טיפול מונע זה לא רק עניין של וטרינר, כלומר גם לנו יש חלק בזה. החל ממזון, מקלחות, טיפול נגד פרעושים וכדומה. הנקודה השנייה החשובה היא, בניגוד אלינו, חיות מחמד תלויות בנו. אם אנחנו לא נעשה את זה, הן לא יכולות (ברוב המקרים) לשמור על עצמן. לכן חשוב שאנחנו ניקח אחריות, נהיה ערים למצב, ונוודא שהם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר.

מה זה אומר טיפול מונע לחיות?

יש כמה דוגמאות לכך. הדוגמא הקלאסית היא כמובן חיסונים. כל חיית מחמד צריכה לקבל מספר חיסונים בשנה, זה תלוי בסוג החיה, בגיל ובגודל שלה. חייבים להקפיד על זה, גם מבחינת הדרישות של הרשויות וגם לצורך הבריאות של החיה עצמה.

דוגמא בולטת נוספת לטיפול מונע הוא בכל מה שקשור לטיפולי שיניים. אנחנו נוהגים לצחצח שיניים פעמיים שלוש ביום, אם אנחנו לא נדאג לכך במקרה של חיית מחמד, הרי שהיא עלולה לחטוף מחלות שונות שיכולות להשפיע עליה. לכן חשוב להקפיד על כך.

עוד דוגמא של רפואה מונעת זה כל מה שקשור לתזונה נכונה, ולשם כך אפשר להתייעץ עם וטרינר שמתמחה בכך.

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פינוי דירות צפופות ועמוסות בתכולה
דירות צפופות ועמוסות בתכולה הן דירות המתאפיינות בתחלואים ומפגעים סביבתיים שונים העלולים לפגוע...
קרא עוד »
יול 19, 2017
תכשיט לאישה 
יש מתנה טובה יותר מאשר תכשיט לאישה? אנחנו לא חושבים ככה. הרי כל אחד יודע כי תכשיט לאישה הוא הפריט הזה...
קרא עוד »
מאי 24, 2022
מאגרי תמונות מומלצים
השימוש במאגרי תמונות צבר תאוצה גדולה בשנים האחרונות, בעיקר בקרב מי שעוסקים בפרסום ושיווק ובתחומי...
קרא עוד »
דצמ 04, 2022