קונים הליכון? כך תבחרו נכון את האחד שלכם

הליכון

ההליכון, הוא מכשיר בעל מסילה, המיועד לרוץ עליו. ואפילו שאפשר לרוץ גם ברחוב, ההליכון הוא מכשיר-הכושר הנמכר בישראל, וזה בשל חסרונות הרחוב: חוסר פרטיות, נשיאת ציוד ומים, שירותים, תנאי מזג האוויר, פחד בגלל מיקום או שעה, עומס אנשים, צפייה במהלך הריצה בחדשות ובסרטים, וסיום האימון התלוי רק במרחק מהבית. 

ההליכונים רבים הם, בעלי אופציות ונתונים שונים. על כן קודם שתרכשו הליכון, מומלץ שתעברו על מקבץ הטיפים האלו, כדי לבחור את האחד החדיש והאיכותי בעבורכם:

איכות

כדי לעמוד על טיב האיכות, בררו מיהו היצרן, מהו תוקף האחריות, האזינו לרעש המנוע (מנוע שקט הוא גם יותר איכותי, וגם יותר נוח לשימוש). בררו גם את איכותם הטכנולוגית של בלמי זעזועים: המומלץ הוא הבלם האקטיבי, הנחשב ליעיל ביותר.  

בדקו שרצועת המסילה עשויה מחומר שאינו מחליק, ובעלת ריפוד משודרג. לגבי המכשיר עצמו – חומר הגלם המומלץ הוא אלומיניום. הוא חזק ועמיד, ועם זאת הוא קל ביותר, מה שמקל על הניידות של ההליכון. תתאמו את מקום האחסון של ההליכון, בנפח שהוא תופס לאחר הקיפול. ישנם הליכונים קומפקטיים, שלאחר קיפולם ניתן לאחסנם מתחת לספה.

נוחות

שליטה במהירות: בהליכונים החדישים, יש אפשרות שליטה באמצעות מסך מגע. היתרון שלהם, שניתן לדלג למהירות הרצויה בלי צורך בלעבור במהירויות הביניים. בנוסף, ניתן גם לבחור בתכנית המעלה את קצב המהירות בהדרגה. ישנם כאלו המאפשרים שליטה גם ברגלים: באמצעות צעד מהיר או איטי על המסילה, נקבעת המהירות. ההליכונים החדישים מציעים סנכרון עם הסמארטפון: נכנסים לאפלקציה ייעודית, בה ניתן לשלוט במהירות, לתעד נתונים ועוד. 

סוג הטיית השיפוע: ישנם הליכונים שבהם מכוונים את זווית השיפוע באופן ידני, אך יותר מומלץ לרכוש אחד כזה המאפשר להטות את השיפוע באמצעות חשמל, משום שאז אפשר לעשות זאת גם תוך כדי הריצה, או לבחור בתכנית הטיה אוטומטית הדרגתית. 

צג אלקטרוני: מופיע בגדלים שונים. וישנם כאלו, שבמקום צג אחד גדול, יופיעו כמה צגים קטנים. על פי רוב, במכשירים חדישים תופיע תצוגת לד. 

> למדו מתי משקפיים לעיסוי כמו בדוגמא יוכלו לכם רבות

 

 

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הספר אתהלך
לאורך הספר אתהלך ניתן לקרוא אודות חייו המרתקים של הרב מרגלית, אשר מגוללים את הקשיים עמם נאלץ להתמודד...
קרא עוד »
פבר 02, 2021
עריכת פטנטים, לא כל אחד יכול
פטנט הוא הדרך של ממציא לנכס את ההמצאה שלו לעצמו. כאשר אתם רושמים פטנט אתם בעצם מקבלים עליו מונופול...
קרא עוד »
ספט 22, 2017
צימרים בצפון – איך בוחרים?
הנופש הקרוב שלכם בצפון עשוי להיות יותר מהנה אם תמצאו צימר שבו תוכלו להתפנק כמה שיותר. העניין הוא שיש...
קרא עוד »
דצמ 18, 2017