מערכת ERP למרפאות: המערכת החכמה שתסייע לכם בארגון המשאבים

מערכת ERP למרפאות

מערכת ERP למרפאות

האם ניהול המרפאה שלכם מרגיש מסורבל מדי? האם אתם עסוקים ב"כיבוי שריפות" ובמאמץ להשתלט על הפעילות הקיימת ולא מוצאים זמן לדברים החשובים שמעבר לכך? מרגישים שקבלת ההחלטות לוקה בחסר, מאחר שתמונת המצב אף פעם לא ברורה מספיק? יש לכך פתרון מעולה והוא אפילו "בענן":

לנהל במרוכז, את מה שחשוב

תהליכי עבודה של העסק המודרני, כמו גם המידע הרב שהוא צובר, מנוהלים כיום בפורמט ממוחשב. גם מרפאות בכל גודל שהוא, לא יכולות לתפקד היטב ללא הסתמכות רבה על מחשוב. למרות שהמחשוב מרכז כל זאת, הוא עצמו מחולק בדרך כלל, לאינספור תוכנות שונות. מערכות הפעלה, דפדפנים, מעבדי תמלילים, גיליונות אלקטרוניים, דואר אלקטרוני וכן הלאה. מערכות נפרדות אלה, מתמחות כל אחת בתחום ספציפי, אבל לא תמיד "מדברות זו עם זו" טוב מספיק. בשונה מכך, Enterprise Resource Planning (או ERP) הן מערכות תוכנה, אשר מיועדות מראש לנהל את הדברים במרוכז. באמצעות מערכת שפועלת מטעם ספק מקצועי בתחום זה, תוכלו לנהל את כל מה שחשוב לכם באופן אינטגרטיבי מאוד ויעיל במיוחד. המערכת כוללות באופן מובנה, "מודולים" שונים לניהול פעילויות נפוצות. למשל ניהול קשרי הלקוחות, ניהול כוח אדם או ניהול הכספים. הניהול המרוכז מסייע לצמצם כפילויות נתונים ולספק למקבלי ההחלטות בעסק תמונה עדכנית ומדויקת של המצב.

כשרות ענן

מערכות ERP זמינות כיום גם כשרות ענן. יש לכך השלכות רבות וחשובות עבור ניהול מרפאות. הטמעת המערכת קלה יחסית, כולל יכולת הגירת נתונים מהירה ל-ERP בענן. לאחר ההטמעה, תגלו שאתם זוכים לחסכון ניכר במשאבים שונים, בהם משאבים כספיים ומשאבי זמן וכוח אדם. במקום לרכוש תוכנה יקרה (ו-ERP היא לרוב תוכנה גדולה ויקרה למדי), אתם עוברים למודל שכירות, בסדר גודל של עשרות דולרים לחודש בלבד. החבילה שתבחרו, תהיה מותאמת לגודל המרפאה. אם בהמשך דרישותיכם ישתנו, תוכלו בקלות רבה לשנות זאת. תוכלו לעבוד מול מערכת זו מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר. למרות שמדובר בשרות מרוחק, הגישה למערכת מהירה, ממש כאילו עבדתם מול תוכנה פנימית בעסק.

חשיבות הספק

מאחר ש-ERP עוסק בליבת הפעילות העסקית שלכם, חיוני שזו תהיה מערכת של ספק אמין במיוחד. ספק כזה יהיה אמין מבחינת אמצעי האבטחה שהוא נוקט בהם וההגנה על המידע שלכם. הוא גם יהווה כתובת אמינה וזמינה מבחינת תמיכה טכנית. למעשה, סביר להניח שלא הייתם יכולים להגן על המידע שלכם, כפי שיוכל לעשות זאת ספק ענן ברמה גבוהה. גם מבחינה טכנית, אפשרות זו עדיפה על ניהול אישי של מערכת ERP, אשר מותקנת בשרת בבעלותכם, שנמצא פיזית במרפאה.

לסיכום

שימוש במערכת ERP הוא כיוון מצוין עבור מרפאות, בכדי להשתלט על הקיים, להתייעל ואף לפרוץ קדימה מבחינה עסקית.

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שרשרת עם אות
ראשי התיבות שלנו מייצגים חלק משמעותי ממי שאנחנו. בין אם זו אות בודדת שהיא האות הראשונה של שמינו או של...
קרא עוד »
דצמ 19, 2022
מוצרי שיקום לשיער – מתי צריך להשתמש בהם?
משתמשים במוצרים לשיקום שיער כדי לעזור לאנשים שאיבדו את שיערם עקב נשירת שיער, התקרחות או כימותרפיה....
קרא עוד »
יול 25, 2022
השכרת רכב ברמת גן והסביבה
לחברות השכרת רכב כמו רנטה יש תפקיד חשוב מאוד בתעשיית הרכב, ובוודאי, באזור עם דרישה גבוהה להשכרת רכב,...
קרא עוד »
דצמ 26, 2022