מסתבכים עם איסוף תשלום ועד בית מדיירים – יש לזה פתרון
אחת המטלות המורכבות עבור חברי וועד הבניין היא איסוף כספים מכל הדיירים עבור ההוצאות השוטפות על פי הסכום החודשי הקבוע שאמור כל דייר לשלם, הן אם מדובר בדירה שכורה והן אם מדור בדירה בבעלותו.
אנחנו מתמחים בניהול ועדי בתים! השאירו פרטים>>>
גבייה של כספים
יש דיירים שבאופן קבוע בתחילת השנה עם קבלת הבקשה של חברי וועד הבית הם מכינים 12 המחאות דחויות לכל חודש בשנה הקרובה ובכך הם סוגרים נושא זה. לעומת זאת יש דיירים אחרים שתמיד יש להם תירוצים שונים:
- אחד רוצה לשלם בכל חודש במזומן.
- אחד לא מרוצה מהניקיון בבניין ולכן מחליט על דעת עצמו לא לשלם.
- אחד טוען שהוא אמור לעזוב את הדירה ולכן יבצע התחשבנות רק כשהוא ייצא בפועל.
- אחד אומר שהצב הכספי שלו בעייתי ואין לו כל אפשרות לשלם.
- ויש כמובן תירוצים נוספים.
חברי וועד הבית כבר מיואשים, כיוון שמצד אחד לא נכנסו כל הכספים שאמורים להיכנס בכל חודש לקופת הוועד ומצד שני לוועד הבית יש הוצאות כמו תשלום שוטף עבור מים חשמל, תיקון של המעלית, תשלום למהנדס הבודק של המעלית ועוד. כל הדיירים חייבים להבין כי כל העלויות של אחזקת הבניין מתנהלים באופן שווה בשווה.
מחפשים חברת ניהול בניין? פנו אלינו עוד היום!
ניהול וועד הבית על ידי חברת ניהול
כאשר וועד הבית אינו מצליח לגבות כספים, הוא מעביר את הגבייה לטיפולו של משרד מקצועי שעובדיו עוסקים בתחום זה שנים רבות והם יודעים כיצד להתנהל מול כל אחד מהסרבנים הללו. ברוב המקרים אנשי חברת הניהול והאחזקה מצליחים לקבל את רוב הכספים ואם יש בעיות חמורות הם מפנים אותן לאגודה לתרבות הדיור או לעורך דין כדי שימשיך את התהליך.