מה עושים לאחר שסיימנו לכתוב ספר?
לאחר כתיבת ספר, אינך עוד סופר. הפכת ליזם ואתה צריך למצוא דרך להרוויח מזה כסף. לאחר פרסום הספר, עליך למצוא דרכים להגיע לקוראים ולקוחות פוטנציאליים. יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות אבל מה עושים אחרי שהספר יוצא לאור? איך מגיעים לקוראים פוטנציאליים? איך אתה מקדם את הספר שלך ברשתות החברתיות? מה אם הספר שלך לא מתקבל היטב על ידי קהל היעד שלך? מה אם זה לא נמכר טוב או בכלל? איך אפשר להרוויח מזה כסף?
בניית אסטרטגיה לשיווק הספר:
מטרת מאמר זה היא לעזור לסופרים לחשוב על האסטרטגיות שלהם לשיווק ספריהם לאחר שכתבו אותם. זה יבדוק כיצד מחברים יכולים לנקוט בצעדים השונים הדרושים על מנת לשווק את שלהם אחרי שהם כתבו את הספר שלהם. בעצם כל אסטרטגיות השיווק מתחילות באותם שלבים בסיסיים: 1) מצא קהל, 2) מצא דרך להגיע אליו ו-3) מכירות / זרימת כסף.
וזה מה שנסתכל כאן למטה.
מצא קהל: זהו אחד הדברים החשובים ביותר שסופר יכול לעשות כשהוא מנסה למכור ספר. במילים פשוטות: בין אם אתה מנסה למכור כריכה קשה או בכריכה רכה, זה לא משנה כל עוד אתה יכול לגרום למישהו לרצות לקנות את הספר שלך או לקרוא אותו. אל תחשוב שהדרך היחידה היא למכור לספריות. ספריות נהדרות ויכולות למלא כמה מהתפקידים הטובים ביותר בשיווק הספרים שלך (אם כן אתה בוחר להשתמש בספריות כחלק מהשיווק שלך), אבל אתה רוצה למכור ספרים רק לאנשים שיכולים לקנות אותם. אם אתם מנסים למכור ספר ב-10$ בבארנס אנד נובל, רוב הסיכויים שרוב הלקוחות יהיו בחנויות עם תג מחיר גבוה מזה. כסופר, יש לך תפקיד מפתח במשוואה הזו: להשיג קוראים לחנות הספרים. איך אתה מוכר לחנות חשוב כמעט כמו הספר עצמו. אם אינך יכול לגרום לקורא לקנות את הספר שלך בחנויות, זה לא יעבוד באמזון או באינדי מחבר סנטרל. יש רק שתי דרכים שיכולות לקרות: 1) יש לך מחיר נמוך מדי 2) אתה מציע משהו לא חשוב.
קראו עוד טיפים באתר: https://www.nevorozi.co.il/
