אאוצ' ציפורן חודרנית? איך מטפלים במהירות וביעילות?

ציפורן חודרנית יכולה להתפתח אצל כל אחד ובכל גיל בשל סיבות שונות, כאשר הן לא בהכרח תלויות באדם עצמו. הסיבה הנפוצה ביותר היא גזירה לא נכונה של הציפורן אשר גורמת לה לצמוח באופן עקום. כמו כן, עלולה להתפתח ציפורן חודרנית כתוצאה ממכה פיזית שבה הציפורן נסדקת ומשנה את המבנה שלה וכן כתוצאה מלחץ קבוע על הציפורן בעקבות נעילת נעליים לוחצות. כמובן שיש גם את העניין הגנטי שעלול לגרום לכך ויש אנשים שהציפורניים שלהם צומחות באופן לא תקין ולכן יש להם נטייה לסבול מציפורניים חודרניות יותר מאשר אנשים אחרים.

האם ניתן לטפל בציפורן חודרנית לבד?

כאמור, ציפורן חודרנית מתפתחת על פי רוב כתוצאה מגזירה עקומה של הציפורניים ולכן אין כל כך סיכוי וגם לא ממש כדאי לטפל בה לבד. אם כי על פניו נדמה שאפשר בקלות לשלוף את חלקיק הציפורן שצמח אל תוך האצבע, עדיין נדרשת כאן עבודה מקצועית של פדיקוריסט. פדיקוריסט מומחה משתמש בכלים מתאימים שמאפשרים לו לשלוף את הציפורן שחדרה לאצבע ולחתוך אותה בצורה נכונה כדי שהיא לא 'תחזור לסורה' ותצמח שוב בצורה עקומה, אלא תגדל כמו שצריך ובמקום המיועד לה.

איך הכי כדאי לטפל בציפורן חודרנית?

הטיפול המומלץ ביותר לציפורן חודרנית הוא אצל מומחה עור או פדיקוריסט שמתמחה בבעיות עור. טיפול מקצועי יפתור לכם את הבעיה מהשורש, תינתן גם אנטיביוטיקה במידת הצורך ולעיתים גם יבצעו ניתוח לכריתת הציפורן החודרנית שיאפשר לה לצמוח מחדש כראוי. אבל הכי חשוב, כאשר מטפלים בציפורן חודרנית אצל פדיקוריסט מומחה או רופא עור, ניתן להיות רגועים ובטוחים שהבעיה באה על פתרונה ובדרך הטבע היא אינה אמורה להופיע שוב. למידע אודות ציפורן חודרנית מוגלתית

Uncategorized בריאות דיור מוגן ובתי אבות ירושה צרכנות
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תענוגות עיצוב הבית: חשיפת הסודות לאלגנטיות במחיר סביר
האם אתה מוכן לשנות את מרחב המחיה שלך מבלי לשבור את הכיס? יש לנו כמה עצות פנימיות כיצד להעלות את הסגנון...
קרא עוד »
פבר 11, 2024
שליטה באמנות של מיגור עובש: המדריך האולטימטיבי שלך
בתחום תחזוקת הבית, נגיעות עובש הם יריב אדיר. כמומחה מוביל לשיקום עובש, אני כאן כדי לחשוף את הסודות של...
קרא עוד »
אוק 12, 2023
מה הסממנים של כבד שומני
כבד שומני הפך לאחת התופעות הנפוצות ביותר במאה הנוכחית. הדבר קשור בדרך כלל בניהול של אורח חיים לא...
קרא עוד »
אוק 24, 2018